اتاق خبر ایمن صنعت ایران

انواع لباس کار 

انواع لباس کار 

انواع لباس کار در مشاغل گوناگون

اگر در حرفه ایی که کار می کنید تصمیم گرفته اید سفارش لباس فرم را برای کارمندان شروع را شروع کنید ، بایستی توجه کنید  که چه نوع لباس فرم برای خریدتان مناسب است. گزینه های زیادی از برای خرید لباس کار وجود دارد از جمله لباس کارصنعتی ، لباس کار رستوران ،لباس کار فرآوری مواد غذایی ولباس کار پزشکی و … وجود دارد. هنگام انتخاب ، شما باید صنعت خود و میزان رسمی بودن انواع مختلف لباس کار را مورد نظر خود را در نظر بگیرید.

انواع لباس کارصنعتی

لباس فرم های صنعتی معمولاً از پیراهن های کاری آستین کوتاه و بلند و شلوارهای بلند تشکیل شده است. پیراهن ها از مواد کاملاً بافته شده ساخته شده اند که بادوام هست ، اما همچنین از راحت نسبی بایستی برخوار باشد. نوع صنایع ایده آل برای این لباس فرم ها شامل سایت های ساختمانی و کارخانه ها هستند. برخی از انواع مختلف لباس کار  صنعتی شامل فناوری Touchflex هستند پارچه هایی که راحتی و دوام طولانی مدت دراند و شستشوی زیادی را تحمل می کنند.

بیشتر بخوانید
جنس کلاه ایمنی چیست؟

انواع لباس کارمکانیک خودرو

تکنسین های خودروسازی به پیراهن های بادوام نیاز دارند که بتوانند آنان در محیط هایی که احتمال پاره شدن لباس وجود دارد حفاطت کند. بیشتر سبک ها از نوع دکمه ای هستند و شامل آستین کوتاه و بلند هستند. از دیگر سبک های موجود می توان به پیراهن و روپوش اشاره کرد. همه سبک ها به اندازه کافی با دوام هستند تا بتوانند لکه های روغن و مایعات سوزاننده را کنترل کنند. علاوه بر تهیه پیراهن های تکنیکی عمومی وسفارشی، می توانید پیراهن هایی را برای تمام کارمندان خط تولید خودرو پیدا کنید.

انواع لباس کار 

انواع لباس کارحرفه

گزینه های شغلی شامل لباس فرم مناسب برای دفاتر است. سبک ها شامل پیراهن های دکمه دار آکسفورد در آستین کوتاه و بلند ، پیراهن های جین و پیراهن های یقه دار است. هر یک از این سبک ها می توانند برچسب های سفارشی به پیراهن ها اضافه کنند. این نوع سبک یکنواخت به اندازه ای راحت و حرفه ای است که می توانید در جلسات اداری خارج شوید.

بیشتر بخوانید
خطرناک ترین مشاغل دنیا

 

انواع لباس کار رستوران

لباس فرم رستوران بی نظیر است ، زیرا گزینه های زیادی وجود دارد که یک شرکت می تواند انتخاب کند. سرآشپزها این امکان را دارند که کتهای آشپز رسمی بپوشند ، یا اینکه شرکت شما می تواند یک قصاب یا یک دکمه ساده را انتخاب کند. سرورها گزینه پیراهن های دکمه دار ساده و پیراهن های اسموک دار را دارند. دو سبک شلوار معمول است ، از جمله شلوار آشپز مشکی یا آشپز چک شده. علاوه بر این می توانید لوازم جانبی مانند پیش بند و مانتو کولر را نیز سفارش دهید. تمام پارچه ها معمولاً مقاوم و مقاوم در برابر لکه ها و جمع شدن هستند.

بیشتر بخوانید: تولیدی لباس کار

لباس کاررستوران

انواع لباس کارفرآوری مواد غذایی

لباس فرم پردازش مواد غذایی نیاز به یک فرآیند تمیز کردن ویژه دارد. به همین دلیل ، این لباس فرم ها بسیار مقاوم هستند تا بتوانند یک فرآیند دقیق تمیز کردن را تحمل کنند. اشیا uniform یکنواخت شامل کت ، اسموک ، شلوار و پیراهن های دکمه دار آستین بلند یا کوتاه است. گزینه دیگر کت قصابی است که می تواند به صورت سفارشی تهیه شود.

بیشتر بخوانید
ویژگی لباس کار آتشنشانی

انواع لباس کارپزشکی

لباس های پزشکی انتخاب گسترده ای را ارائه می دهند. شایع ترین لباس فرم پزشکی اسکراب است. اسکراب ها به سبک های تک جنسیتی ، مردانه و زنانه ارائه می شوند. گذشته از اسکراب های ساده ، بسیاری از شرکت ها چاپ سفارشی سازی ارائه می دهند. اسکراب تنها لباس فرم پزشکی موجود نیست. از دیگر گزینه های محبوب می توان به کت های گرم‌کننده ، کت های کوتاه ، کت های آزمایشگاهی و لباس های مانع جراحی اشاره کرد. لباس فرم پزشکی از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است که می تواند لکه ها و بسیاری از شستشوها را به ویژه از ماشین های لباسشویی صنعتی تحمل کند.

یافتن شرکتی که طیف گسترده ای از لباس فرم را ارائه دهد از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، به ویژه هنگامی که یک تجارت طیف گسترده ای از زمینه های شغلی را ارائه دهد. هنگام خرید از ایمن صنعت ایران  ، شرکت ها مزیت خاص پوشیدن را به کارگران خود می دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لباس فرم شغلی ، با ما در لباس فرم احتیاط تماس بگیرید.

لباس کارپزشکی

امتیاز ما

16 دیدگاه در “انواع لباس کار 

  1. حسینعلی کمالی گفت:

    خیلی عالی بود

  2. پرویز ناصری گفت:

    خیلی دنبال این موضوع بودم

  3. توکلی گفت:

    نویسنده این متن کیه؟

  4. علی رضا غفاری گفت:

    محتوا خوبی بود

  5. علی رهنما گفت:

    سلام عالی بود

  6. حیدر کیانی گفت:

    قیمت مشاورتون چقدره؟

  7. سیدحسین فرجی گفت:

    گل گفتید دست مریضاد

  8. کریم غفاری گفت:

    سایتتون محشرههههه

  9. حمید کیان گفت:

    مشاوره آنلاین از چه طریقی صورت می گیره؟

  10. مسعود رجبی گفت:

    واقعا ارزش وقت گذاشتن داشت

  11. عبدالحسین همت گفت:

    مطالب بیشتری بنویسین لطفا

  12. حسن زندی گفت:

    هزینه تبلیغات توی سایت شما چنده؟

  13. عباسعلی انصاری گفت:

    من زندگیمو مدیون شمام

  14. امیرحسین بردبار گفت:

    یه سوال داشتم خرید حضوری هم دارید

  15. میلاد خادمی گفت:

    لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنین بنده ارسال کنین

  16. صادق واعظی گفت:

    شادکام و سلامت باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *