اتاق خبر ایمن صنعت ایران

نحوه شستشوی لباس کار

سشتشوی لباس کار

شستن لباس کار به صورت کامل و تمیز همیشه یکی از مشکلات خانواده ها و شرکت ها بوده است، چراکه در صورتی که از موادی مانند وایتکس استفاده شود لباس خراب میشود و اگر نشود لباس درست تمیز نمیشود. در این مطلب ما نحوه شستن لباس کار به صورت صحیح را به شما آموزش میدهیم.

شستشوی به موقع لباس کار

سشتشوی لباس کار و لباس فرم اداری به دلیل استفاده ی روزانه از جمله موارد بسیار مهم در بهداشت فردی می باشد.امروزه انواع مواد شوینده برای این منظور وجود دارد. علاوه بر نوع شوینده مورد استفاده ما، دمای آب بر چگونگی سشتشوی لباس کار ما تاثیر گذار خواهد بود. در مقاله ما به چگونگی شستشوی به موقع لباس کارو لباس فرم اداری خواهیم پرداخت.

چه زمانی باید لباس کار خود را بشوییم

شوینده های معمولی به گونه ای تولید می شوند که بتوانند در پایین ترین دمای آب نیز بهترین تاثیرگذاری را داشته باشند. اما در سشتو شوهای سنتی دمای بالای آب تاثیر بسزایی در حفظ بهداشت لباس داشت. اما امروزه در روش شستشوی مدرن اینگونه نیست. مواد شوینده کنونی با آنزیم هایی فرموله شده که بتوانند در هر دمایی عمل کنند.
استفاده از آب سرد برای بیشتر لباسشویی ها بهتر عمل خواهد کرد و همچنین شستشوی به موقع لباس کار در آب سرد می تواند به خوبی لکه ها را پاک کند.
شستشوی به موقع لباس کار و لباس فرم اداری چگونه بایستی باشد

از بین بردن لکه های لباس کار خود با آب سرد

اگر قصد دارید یک لکه را از بین ببرید، آب سرد می تواند گزینه مناسبی باشد. هنگامی که دمای آب بیشتر از هفتاد و پنج درجه باشد، مواد شوینده تاثیر کمتری خواهد داشت و گرما می تواند به رفع لکه های ایجاد شده در لباس کار کمک کند اما آب در دمای بالا می تواند به پارچه آسیب زیادی بزند.
در شستشوی لباس کار به هیچ عنوان از نرم‌کننده استفاده نکنید چرا که سبب آسیب به بافت پارچه شما میشود.
بیشتر بخوانید: بهترین تولیدی لباس کار

نحوه بهداشت مناسب لباسشویی

به منظور بهداشت ماشین های لباسشویی، روشهای مختلفی وجود دارد. استفاده از سفیدکننده ها وترکیبات آب ژاول باعث از بین رفتن رنگ پارچه ها می شود اما لباس را کاملا ضدعفونی نمیکند. سفیدکننده ها امکان دارد رنگ پارچه را بین برود به همین دلیل نمی توانید در تمامی موارد استفاده نمایید. شما همچنین می تواند با قرار دادن لباس کار، در آب در حال جوش می توانید آنها را به خوبی ضدعفونی کنید. شستشوی به موقع لباس کار نقش مهمی در سلامتی افراد بازی خواهد کرد.

دمای مناسب شستن لباس کار

با وجود گزینه های گوناگون برای ماشین آلات و شوینده های موجود هم اکنون،بیشتر مردم از یاد برده اند که دمای آب چطور بر شستشوی صحیح و کامل لباس تاثیر می گذارد.
طبق گزارش متخصصان حوزه پوشاک شستن لباس کار در آب سرد تاثیر بخشی بالاتر و موثر تری نسبت به دما های بالاتر دارد.
از دیر باز در جوامع و با شکل گیر پودر های شونده مردم بر این باور بودند که شستن لباس کار در آب گرم تاثیر بالاتری برای میزان تمیزی لباس کار دارد ولی امروز با گسترش علمی در این زمینه و تغییر در فرمولاسیون پودر های لباس شوی هر چه دمای آب متعادل تر و کمی سرد تر باشد نتیجه شستشو موفق تر خواهد بود.
امروز مواد های شوینده طوری طراحی شده اند که در دماهای پایین بهتر عمل کنند این موضوع کمک شایانی به ذخیره و صرفه جویی در انرژی خواهد داشت. متخصصان در زمینه لباس متعقدد شستشو لباس با آنزیم های جدید در دما های 20 درجه نیز امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید
جنس پارچه لباس کار

نتیجه گیزی:

لباس های تولید شده و عرضه شده توسط شرکت ایمن صنعت ایران به همراه کیفیت بالا وضمانت می باشد. استفاده از لباس کار امری بدیهی است و همه کارکنان بایستی در هنگام انجام کار از لباسکار استفاده کنند. در زمینه تولید انواع لباس کار، شرکت ایمن صنعت ایران کیفیت و امنیت را چاشنی کار خود کرده است. جهت خرید انواع لباس کار لباس کار کارگری و مهندسی و … می توانید با شماره های موجود در وب سایت ما تماس حاصل نماید.
امتیاز ما

16 دیدگاه در “نحوه شستشوی لباس کار

  1. زهره میراقایی گفت:

    نکات خیلی خوبی را در مورد شستشوی لباس کار گفتین.
    منونم ازتون

  2. ایمان روحانی گفت:

    میشه مطلب رو توی وبلاگ خودم بزارم؟

  3. عبدالحسین زمانی گفت:

    شما پیج اینستا هم دارین؟

  4. علی شمس گفت:

    مرسی

  5. حمید اسماعیلی گفت:

    خیلی سایت خوبی دارین

  6. عبدالحسین جمشیدی گفت:

    کجا می تونم اطلاعات کاملتری درباره این موضوع پیدا کنم

  7. غلامرضا آزادی ور گفت:

    خرید آنلاین هم دارید

  8. علی اسدی گفت:

    گروه واتساپی هم دارید؟

  9. رسول مجیدی گفت:

    چطوری میتونیم از آخرین مطالبتون باخبر بشیم

  10. محمدحسین قاضی گفت:

    مطلب خوبی بود همکار گرامی

  11. حبیب قهرمانی گفت:

    اکانت اینستا هم دارید؟

  12. اسدالله افتخاری گفت:

    متشکرم

  13. مرتضی بهشتی گفت:

    afarin matlab khobi bood

  14. یوسف صابری گفت:

    خیلی خوشحالم که هستین

  15. ابراهیم ملکی گفت:

    یه سوال داشتم خرید حضوری هم دارید

  16. محمدتقی تهرانی گفت:

    نویسنده این متن کیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *