در حال نمایش 14 نتیجه

لباس کار مردانه کد 108

تماس بگیرید

لباس کار شهرداری کد 471

قیمت اصلی 490,000 تومان بود.قیمت فعلی 485,000 تومان است.

لباس کار کاپشن شلوار توسان

قیمت اصلی 400,000 تومان بود.قیمت فعلی 380,000 تومان است.

کاپشن شلوار مهندسی آنکو

قیمت اصلی 500,000 تومان بود.قیمت فعلی 480,000 تومان است.

لباس کار ایرانخودرویی

قیمت اصلی 360,000 تومان بود.قیمت فعلی 340,000 تومان است.

لباس کار تیتان

قیمت اصلی 515,000 تومان بود.قیمت فعلی 490,000 تومان است.

کاپشن شلوار طرح پاور

4,300,000 تومان

کاپشن شلوار طرح بوفالو

قیمت اصلی 300,000 تومان بود.قیمت فعلی 270,000 تومان است.

کاپشن شلوار فنی

قیمت اصلی 250,000 تومان بود.قیمت فعلی 240,000 تومان است.

کاپشن شلوار مهندسی

298,000 تومان

لباس مکانیکی

218,000 تومان

از اینکه بایستی در محیط کار، لباس کار (مهندسی و خصوصیات آنها) مخصوص کار بپوشید و این امر به یکی از ملزومات محیط کار مبدل شده است شکی نیست. این نوع لباس کارها می تواند علاوه بر اینکه از لباس های شخصی شما محافظت به عمل آور بلکه می تواند جنبه حفاظتی از شما را نیز داشته باشد. لباس کار با توجه به مخاطرات و نیازهایی که در محیط کار وجود دارد طراحی و تولید خواهد شد. لباس کار مهندسی نمونه از لباسی است که با توجه به شرایط  محیطی، کاری و کارگاهی تولید خواهد شد.

لباس کار بایستی علاوه بر راحتی و ایمنی بایستی از زیبایی ظاهری نیز برخوردار باشد. مهندسینی که دارای فعالیت های فیزیکی در محیط کاری هستند بایستی از لباس کار مهندسی با مقاومت بالایی برخوردار باشند. اگر در لباس کار مهندسی علاوه بر نکات ایمنی وجه های مد و زیبایی در طراحی رعایت شود می تواند مورد استقبال زیاد مهندسین قرار گیرد.

جنس و نوع الیاف لباس کار مهندسی و خصوصیات آنها

مانند تمام لباس کار های دیگر بایستی  لباس کار مهندسی نیز با توجه به شرایط محیطی مختلف تولید شود.  بهترین نوع جنس برای این نوع لباس کار ها الیاف طبیعی هستند که موجب ایجاد برون رفت هوا بین بدن شما شده و تعرق اضافه در بدن به حداقل خواهد رسید. لباس های کار مهندسی بایستی مورد شست و شو زیاد قرار گیرد تا مسائل بهداشتی در آن رعایت شود در نتیجه جنس لباس مهندسی بایستی به گونه ای باشد که زیاد چروک شده و شیک و مرتب بودن فرد را زیر سوال نبرد.

اگر در محیطی مشغول به کار هستید که آلودگی محیطی در آنجا زیاد است بهتر است لباس تان دارای جیب و لبه دار نباشد، چون این دو مورد موجب تجمیع آلودگی و رشد باکتری های خطرناک خواهد شد.

رنگی که عمدتا در این دسته از لباس کار ها استفاده می شود تیره رنگ هستند. رنگ های انتخابی سیاه، طوسی، سرمه ای و سرخ بیشترین طرفدار را دارند. این رنگ ها کثیفی را زیاد نمایش نمی دهند اما این دلیل بر این نمیشود که لباس را دیر به دیر شست و شو دهید.

ساده‌ترین شکل لباس کار مهندسی کاپشن و شلوار است. یعنی لباس دو تیکه. اما انواع دیگری نیز از لباس کارها وجود دارد که بنا به شرایط از آنها استفاده خواهد شد.

لباس کار مهندسی دوبنده که بایستی زیر آن از تیشرت استفاده کنید، بهتر است که تی شرت را آستین بلند انتخاب کرده تا حین کار از دست هایتان هم محافظت کنید.

لباس کار مهندسی یکسره که کاپشن و شلوار به هم متصل است. اگر این نوع لباس را استفاده میکنید حتما مراقب جریان الکتریسیته باشید. این نوع لباس کا دارای جیب هست و می تواند حالت رسانا بودن به خود بگیرد.

خوب است در طراحی لباس کار مهندسی از زیپ استفاده نشد و بجای آن از چسب لباس و دکمه استفاده شود.

حتما لباس  کار را سایز و فیت بدن تان انتخاب کنید. اگر لباس برای شما گشاد باشد نمی تواند به درستی از شما محافظت کرده و اگر کوچکتر از سایز تان باشد احساس کلافگی و محدودیت های حرکتی ایجاد خواهید کرد.

در تولید و طراحی لباس کار برای کارهای مهندسی باید استانداردهایی بین المللی که از طرف سازمان Health and Safety Executive  اعلام شده رعایت شود:

حتما رنگ لباسی که برای افراد مشخص می شود با توجه به سمت او در سازمان انتخاب شود. به طوری که با دیدن رنگ لباس کار مهندسی سمت فرد پی برده شود.

بیشتر بخوانید: بهترین تولیدی لباس کار

در این لباس کار ها بایستی از نوارهای شبرنگ استفاده شود،این نوارها باعث شده تا در هر موقعیت و شرایطی فرد مورد نظر قابل شناسایی و رویت باشد.

وزن و درصد الیاف به کار رفته در لباس کار مهندسی بایستی با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی تعیین شود.

اگر لباس کار مهندسی در مکانی استفاده می شود که احتمال حریق وجود دارد بایستی جنس آن از پارچه های نسوز بده تا به بدن فرد آسیب جدی وارد نشود.

بایستی روی لباس کار مهندسی نشان ، اسم شرکت و سازمان مربوط درج شود. بهترین محل برای نصب لوگو سازمان در بالای جیب سمت چپ لباس کار می باشد.

لباس کار مهندسی زیاد شسته می شود، در اثر این شستشوها نباید به رنگ و کیفیت آسیبی وارد شود. در نتیجه در تولید پارچه ها بایستی از رنگ های راکتیوی استفاده شود.

هنگام تولید لباس کار مهندسی باید تمام تلاش انجام داد تا لباس کار نهایی با کیفیت تولید شود. در نتیجه بایستی محل دوخت چندین بار باید چرخ کاری شود تا امکان باز شدن  از درز وجود نداشته باشد. درزهای باز شده لباس می تواند راهی برای نفوذ باکتری به درون لباس و بدن باشد.

لباس کار مهندسی فقط به لباس تن فرد محدود نشده بلکه اجزاء دیگری مانند کلاه ایمنی و دستکش کار ایمن و کفش ایمنی هم نیاز هستند. برای هر یک از این لوازم سازمان بین المللی Health and Safety Executive استانداردهای مشخصی تعریف کرده است. این استانداردها برای افزایش میزان ایمنی و کارایی هست. به عنوان مثال در مورد کفش کار ایمنی که جزئی از لباس کار مهندسی محسوب می شود باید سبکی مد نظر باشد و همچنین کفی طبی داشته باشد تا به  پنجه پا، زانو،ستون فقرات و گردن آسیبی وارد نشود.